Hemma!

Nu är hela familjen hemma igen.

Syrran har varit på träning.
Jag, mamma och pappa har ju varit hos Olle och Gärda. Man kan säga att de är min farmor och farfar.
Vi kom dit halv sju, då hade Olle gått och lagt sig. Han är dement och vet inte ens vad han heter. Det är så läskigt! Gärda berättade att han brukar komma upp flera gånger på kvällen och fråga om det är dag eller natt. Igår hade han ramlat också, då hade han skrikit: det är slut med gubben, gubben är slut! Han säger varje dag att han vill dö. Det är inte kul att höra.


Men något som är roligare är att jag är ledig imorgon! Undra vad jag ska göra? Något vettigt i alla fall. Jag har nästan lovat pappa att jag ska hjälpa han att städa källaren.. Jag ska kliva upp hyfsat tidigt. Halv tio kanske?


Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

han heter Anders, förresten. :P hmm, stackarn.

2009-04-28 @ 16:32:50
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0