inte så mkt lila kvar

Jag är ganska nöjd med min design. Särskilt när jag tänker på att jag har klurat ut allt själv! Dock är det inte så mycket lila kvar. Men det är ändå snyggt!
Fast den ser fortfarande för vanlig ut, tycker jag.. Så jag får klura lite till.

Men det får bli senare för nu ska det städas.
Dundertråkigt!

Helst skulle jag vilja åka till birsta.
Nu fick jag ett sms av Ida D, hon skrev att hon är i birsta, typiskt!
Men jag har ju lovat att hjälpa pappa. Då måste jag hålla det också.
Ida W är också i birsta, men hon praktiserar. Hon ska ju hem vid fyra. Undra om det blir jag som hämtar hon? Förmodligen!
Då åker jag vid tre så hinner jag gå en sväng också!
Det blir kanon de!
Men om jag ska hinna med det så måste jag sätta fart och det är NU!







 
Follow liindawestiin





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0