Käka

Jag frågade en gång en kille vad han skulle göra den dagen, då svarade han: Det vanliga. Käka med grabbarna, fika med grabbarna. Och igår när jag gick på stan slog det mig!

Ordet käka är ju hur fyndigt som helst! Käka betyder ju att man ska äta. När man äter så använder man käkarna. KÄKA!


För övrigt så är jag stolt över mig själv idag också! För jag lyckades även idag hålla det jag bestämt mig för.
Jag har varit ute och gått i nästan 2 timmar. Jag gick hem från stan! Men jag måste erkänna, när jag kom till tunadal så började det dra lite i baksidan låren. Men det gick bra.

Nu ska jag sova.

                  Just de, jag skulle ju blogga om klänningen också..
Det få bli imorgon, då har jag något att skriva om imorgon!

Kommentarer
Postat av: ida

ahah!

-Vad gör du?

- namnam Nää, jag käkar..namnam

xD :P

2009-04-22 @ 18:58:46
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0