Majblomma

          Man brukar kunna ge dem en vecka, sen kan man glömma dem. Idag är det exakt en vecka sedan. Och gissa vad? Jag har fått svar! Nu måste jag bara vara lite kall innan jag svara. Ska i alla fall vänta tills imorgon! Sen får jag väl vänta en vecka igen.


          Igår var Jennifer här, hon fyller 12 år i oktober. Alltid när hon är hos oss tjatar hon på mig att jag ska skaffa en kille till hon. Jag tycker att hon kan lugna sig med det. Hon har ju faktiskt haft 10000000 killar redan. Och sen sa hon att hon vill vara en fjortis.. Ungefär där börjar jag bli orolig påriktigt..


          Hanna kom förbi en snabbis igår också. Hon sålde majblommor. Jag tvingade Ida att köpa 2 av de dyraste. Pengarna går ju till något bra! Har du köpt en? Inte? KÖP EN!





                          Nu svävar jag på moln igen..!

Kommentarer
Postat av: Alice :)

Det har inte kommit hem ngn som sålt ;) så nej tyvär(a

Fin blogg btw ;D

2009-04-23 @ 19:02:34
URL: http://alicearonsson.blogg.se/
Postat av: ida

jag fattar inte den översta texten...? :S

2009-04-24 @ 15:13:29
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0