Morgon..!

Nu är jag nyduschad och sitter och äter äggröra.

Det ser ut att bli fint väder idag, vattnet på alnösundet är alldeles spegelblankt, nästan iaf. Himmelen är molnfri!
Det blir en härlig dag..!
Kanske syndar med en glass på stan?!

Idag är det ju valborg. Jag vet inte vad jag ska göra ikväll.
Det finns några alternativ.
Studentfest, men om det är fint väder vill amn väl inte vara inne?
Grilla, sitta hemma och umgås och äta gott.
Vara chaufför, ganska tråkigt. Men man kan tjäna stålar.

Just nu ser det ut som om det blir studentfest..


Nu måste jag skynda mig att äta och sminka mig och klä på mig och borsta tänder.
Oj, jag hade ganska mycket kvar!



Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0