Morgondagen

Imorgon ska jag på jobbmöte klockan nio. Skolan börjar klockan halv ett. Så jag har ett långt hål att döda.
Jag åker nog hem och tar det lugnt. Kollar på tv och käkar lunch. Det kanske blir lite plugg också.

Jag vet inte när jag slutar imorgon. Halv fem eller tjugo i tre. Det beror på om vi har matte eller inte.
Jag hoppas att det blir det tidiga alternativet, tjugo i tre alltså. Det vore skönt, så jag hinner hem och äta middag i lugn och ro.
För klockan sex ska jag vara på ICA-esplanad. Lagjobb, inventering. Hur tråkigt som helst. Men jag står hellre där och lider i några timmar istället för att sälja något skit.


Alla har skriver om sommar och sommarvärme, jag har inte brytt mig så mycket. Mest tyckt att det är jobbigt med sol i ögonen. Men nu börjar faktiskt jag också längta till sommaren, dom fyra senaste dagarna har jag trott att jag har haft sommarlov. Det var så skönt. Jag skulle kunna grina nu när jag inser att det inte var på riktigt. Men nu är det bara två dagar skola, sen är det ju helg igen.
En sommarbild på mig från förra sommaren.






Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: Foki

vilken härlig bild :)

2009-04-29 @ 14:30:22
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0