Power

Som jag bestämde igår, så har jag varit ute och gått. Jag gick i en timme och 45 minuter. Det var jätteskönt! Jag är lite stolt över mig själv faktiskt, över att jag slutförde något som jag hade bestämt mig för. Imorgon ska jag gå till birsta tror jag, det går nog bra om jag har musik i öronen!
Men just nu skulle jag behöva fotmassage! Det är sjuk vad ont det gör i hela nedre delen av kroppen om man inte är van att gå i 105 minuter. Men jag kommer nog somna så fort jag lägger mig ner.

Jag lyssnade igenom de flesta powerlåtarna på mobilen och kom fram till att alcazar - stay the night var bäst när man powerwalka. Även fast jag kanske inte powerwalka så mycket, men det låter bättre med powerwalka än bara walka.
Det där a.et som jag la till på slutet, powerwalka ska nog inte vara där egentligen. Men det blev snyggt!


För övrigt så är jag helt förstörd. Det känns som om jag just har träffat mitt livs kärlek och senare fått reda på att han har fru och barn och jag måste leva ensam och olyckligt kär resten av livet.


Nu lägger jag huvudet på kudden.

Just de! jag skulle ju blogga om ordet käka och om studentklänningen. Det får bli imorgon, för nu sover jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0