Straffdrama

Nu är jag trött. Jag ska sova mycket inatt!
Jag ska bara kolla klart på straffarna på hockeyn, sen blir det sängen!


Sverige satt den första!
Lettland missade, straffskytten tappade pucken!
Sverige satt den andra!
Lettland satt den andra!
Sverige kan avgöra nu genom Patrik Berglund, men han missade.
Lettland Satt sin tredje.
Nu blir det sudden-straffar
Lettland satt den. Snygg straff faktiskt.
Nu måste sverige sätta den.
Sverige missade.
Lettland vinner över sverige..

Just de, hockey på tv är ju så roligt för det är massa eftersnack och sådant! Får kolla klart på sändningen sen blir det sängen..
Eller så kommer jag på något mer jag ska göra..

Avslutar med en bild på mig..


Jag med min goda latte!


Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0