vattenmelon-smoothie

Jag provade ju Jennifers farmors gamla skor. Det var inga som jag gillade, dessutom var dom förstora. Det var ju lite tråkigt.

Snart är april slut, kom jag just på. Då är det bara en månad med skolarbete kvar! För dom två sista veckorna är det inga lektioner. Hur skönt som helst! Men man blir lite stressad måste jag säga..



Jag är hur trött som helst, förstår inte. Jag va ju inte vaken så jättelänge? Halv fyra, senast. Men jag vaknade ju iof ganska tidigt. Halv åtta! Då gick jag ut ett tag och tog lite luft. Sen gick jag in och sov en timme igen. Jag och Ida D låg i soffan ett tag och tog det lugnt, vaknade. När vi hade vaknat i ungefär en timme käkade vi hamburgare, utan bröd för min del! Sedan tog vi oss till stan. Ida köpte en smoothie på body in motion. Det var en vattenmelon-smoothie, eller smoothie och smoothie. Det var vattenmelon mixad med vatten. Men hur som helst så va den supergod iaf. Vattenmelon är så gott. Men hur mycket socker är det i vattenmelon?




Nu ska jag och Ida W åka och övningsköra. Det blev inget sånt igår.





Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0