vad blir det för mat..?

Sådärja, då har jag precis kommit hem från jobbmötet. Tänk att ha det såhär varje dag, ha ett möte på morgonen och sen vara hemma innan klockan tio. Men nu är det ju faktiskt för bra för att vara sant. Jag har ju skola halv ett. SÅ jag måste hitta på någon  bra lunch jag kan äta. Jag är hungrig nu, men jag måste nig vänta lite med lunchen...

Jag tänkte att jag kanske skulle kunna åka till birsta nu..? Jag ska fråga Emma vad hon gör tills vi börjar.. Men vid en senare tanke så är det nog inte så kul där, jag har inte ens råd med en latte för en tjugga..
Imorgon är det sista och då kommer studiebidraget!! Efterlängtat!

Nu till den största frågan, Vad ska jag laga för lunch?
Korv och broccoli kanske?
eller äggröra och bacon.. Eller nu vet jag, Äggröra, bacon Och korv!
Fast jag är ju lite sugen på broccoli.. Om jag gör broccoli ska jag koka den i grädde! Hur gott som helst! Och då kan man göra broccolimos också!


Broccoli!




Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

Mmm,nam nam! :D

2009-04-29 @ 16:36:44
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0