Vad blir det för mat..?

Vad blir det för mat till middag då? Det ser ut som om jag får laga eftersom jag är ensam hemma, eller ensam är jag ju inte.
Ida är ju hemma, men det är nästan som att vara ensam hemma! Förlåt Ida, men så är det.

Jag tror att det blir något med ägg. Iaf om jag ska laga till bara mig. Om jag ska göra åt hela familjen måste jag göra något mer seriöst.
Jag vet inte om jag hinner göra åt hela familjen, jag ska ju faktiskt åka om 40 minuter.. Får se hur det blir. Jag kan ju ringa till pappa och höra hur han hade tänkt.


Pappa hade tänkt biffar.. Det hinner jag inte göra om jag ska åka snart.. Han får göra dom själv! Plus att biffar inte är min favorit.. Men Fjålli (IdaW) sa en smart sak, Om Jag gör dom får jag ju faktiskt bestämma själv vad som ska vara i.. Värt att tänka på..


Nu har jag tänkt klart.
Jag gör inga biffar, gör bara mat åt mig själv.



Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0