Det kan aldrig bli för mycket innebandy!

Så sant som det är sagt! 

Idag tog jag första trippen till butiken (för säsongen), det är så vi kallar våran älskade innebandybutik här i stan. 
Säger man butiken vet alla vad man menar, iallafall alla som har något med innebandy att göra, haha.

Och ikväll är det träning. Jag ska tagga sjukt mycket! 
Dock vet jag inte om jag ska sova eller ta en promenad..?
Det är ju så varmt ute så då kommer jag bli svettig, så det blir nog till att sova, haha.
Men jag ska ju spotifya också! Rätt låtar kan få mig sjukt taggad.. 
Synd att mamma är hemma, hon tycker inte om när man spelar hög musik..

Kommentarer
Postat av: Ida

SJUKT att det var FÖRSTA besöket för säsongen!

2009-08-27 @ 23:47:23
URL: http://idafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0