TT - TisdagsTv

Det är tråkigt att kolla på hockey när det är andra lag än timrå som spelar. Det är inte alls lika spännande.
Men idag hejar jag på HV71 och Skellefteå, pappa har kollat på tabellen hela dagen och räknat poäng fram och tillbaka och kommit fram till att det är bäst för timrås del om Brynäs och Djurgården förlorar. Men jag tror att det är bäst om Skellefteå och Djurgården spelar lika, eller att Djurgården vinner idag och förlorar på torsdag. Linköping håller jag också på idag, men det är av andra anledningar.

                       
Jag ska åka på träning om 32 minuter.

Nu är det mästarnas mästare, en halvtimme försent, för att svt skulle visa något som handlade om att Viktoria och Daniel har förlovat sig. Bara för att dom bestämde sig för att förlova sig just nu så kommer jag missa slutet på mästarnas mästare.


                         // Linda

Kommentarer
Postat av: ida

haha! Du skriver bra! :D

2009-02-25 @ 10:57:22
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0