9km

Nu är jag lite arg och less. Jag ville komma under 10 minuter på varvet idag. Det blev 10.30.. Jag känner mig dålig nu, haha. Nämen nästa iallafall. 

Idag kom den där milen vi skulle springa i tisdags, fast det blev bara 9 km eftersom ryggis är kortare än spåret på alnö. Men hallå, 9 km. Det är ju helt sjukt. 
Det var lite för kall luft för att springa idag. Jag fick ont i luftrören och högra lungan. Jag brukar inte klaga men idag måste jag. Det gjorde så ont och nu sitter jag här och hostar varje gång jag andas in, piper gör det också.. 

Nej, nu har jag gnällt färdigt!

Nu ska jag ta en lång, varm dusch och sedan käka något!




Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0