Antons kläder

Här är lite bilder på kläderna jag köpte till Anton, så fina och söta! 

En fin dress.
  

Mönstret på ena bodyn! 

Dock är nog allt för stort, även fast det är minsta storleken. Han är ju så liten..!


Jag blev sugen på choklad eller nötter så där kvart i 10. Så jag sprang (ja inte för att det är så långt men för att ni ska förstå att jag skyndade mig) till bilen så jag skulle hinna till ica maxi innan dom stängde. Jag hann! Dock kunde jag inte bestämma mig om jag ville ha nötter eller choklad. Så jag tog båda, haha! Jag ska ju se på hockeyn inatt så jag måste ha något att käka till de, eller måste och måste, Jag vill.





Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0