Första dagen på resten av livet.

Idag är det första dagen på resten av livet.. I vanliga fall hade jag kallat denna dagen första dagen på sommarlovet. 

Nu har man vaknat och käkat lunch. Vi sov till 12 Ida och jag. Det var skönt. Pappa kom hem en snabbis vid 9 och sa att det var okej att vi sov till 12 idag. Det var ju snällt av han. Inte för att han skulle kunna göra något åt det om vi sov längre.

Men iallafall, när vi hade vaknat och legat och dragit oss i en halv timme så rycker Ida till och skriker, Linda klockan är halv 1!!!! Vi måste kliva upp nu. Jag svarar helt lugnt och logiskt, Ja det brukar den vara efter ett tag om man vaknar 12.
Okej, det kanske inte låter så roligt när man får det återberättat såhär. Men jag och Ida skrattade iallfall. Ännu roligare var att Ida filmade alltihopa, haha!


Nu ska vi göra oss klara för att åka till stan och fixa lite saker. Jag tror att jag ska sätta in pengarna som jag fick i fredags på banken, dock inte tusenlappen. Den ska jag kolla lite till på! 





Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0