Hemma igen!

Nu är jag hemma igen efter midsommarfirade i stockholms skärgård. Vi har hafr det så bra och helt sjukt kul.

Vi har knäppt ungefär 1000000 kort, så jag ska se om jag kan få in några här. 

Imorgon börjar jag jobba, det ska bli spännande. Hoppas jag får mycket att göra så att tiden går fort! Annars blir det ju bara att man sitter av tiden. Men jag tror att det finns massor att göra så det ska nog gå bra. 

Men nu ska jag ta en dusch och förbereda mig på att jag ska upp klockan sju imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för världens bästa midsommar hjärtat. Hoppas det gick bra på jobbet idag. Vi måste höras något i veckan och ta en fika eller något. Puss!

2009-06-23 @ 00:25:12
URL: http://annabla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0