Hurtigt..?

Jag och Fjålli va ute och gick idag, vi gick till stan. Det tog oss 1 timme och 37 minuter, inte allt för lång tid. 

När vi kom fram till kommunhuset satte vi oss ner på en bänk och väntade på att mamma skulle sluta jobbet, så vi skulle kunna åka med henne hem. Men mamma skulle tydligen jobba jättelänge. Så under tiden medans vi väntade körde jag och Fjålli norsk kareoke, haha de va superkul. Jag är så dålig på att nynna och sånt, så Fjålli blir så irriterad på att hon inte kan komma på vad det är för låt. 

Jag åkte aldrig med hem, för jag skulle vara hos Ida 20 över sex. Jag skulle aldrig ha hunnit hem och tillbaka till stan..



Nu ska jag kolla på Big Brother, Marie Picasso ska in i huset idag...




Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0