Ingen zäta inatt, Men nu så..!

Det blev ingen hockey inatt. Jag fick rapporter i mobilen istället! Men jag vet inte hur det slutade för min rapportör slutade rapportera efter 2-1 till Detroit. Och jag vet att det inte slutade så för jag ser reprisen nu och det står 2-2 efter första perioden. 
Jag ska nog käka frukost nu och kolla på dom två sista perioderna.


Idag är både jag och Fjålli lediga, vi vet inte vad vi ska hitta på. Men det verkar som om hon tycker att vi ska städa.. ? 




Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

HAhah! Jasså, det säger du?! :O :P

Jag har ingen glöd till att städa idag... ;P

2009-06-03 @ 13:15:05
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0