Nu är natt kanske

Nu tror jag att jag ska gå och sova, eller? Det känns inte som om klockan är kvart i ett. Mer som nio typ. Men jag ska försöka att inte sova bort halva dagen imorgon. Jag ska ju träffa Emma klokan tre, jag borde kanske ställa en väckarklocka bara för att vara säker..? 


För övrigt så gjorde jag just bort mig totalt.. Men det är som jag har sagt tidigare, det verkar som om jag gillar det.. Jag kunde ju faktiskt ha tänkt ungefär 17 gånger innan jag klickade på skicka men istället tänkte jag ingen gång och nu får man skämmas. Men man vet ju inte jag kanske får svar, hoppas! Då är det inte lika skämmigt.


Skämma ut sig via sms, är man riktigt klok då eller? 




Follow liindawestiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0