Söndag

Idag har jag inte gjort mycket! 

Jag sov till klockan två! Det var så himla skönt. Jag klev upp, var uppe en timme sen kom det folk hit som ville gratta studenten. Dom skulle käka här, så jag passade på att äta frukost lunch och middag i samma måltid. 
Jag fick en present av de, ett jättefint halsband!

I fredags fick jag ett par jättefina örhängen. Det finns ett stort Men, jag har inte hål i öronen, haha. 


Nu tror jag att jag ska ta en titt på min fina tusenlapp..!





Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

svar; Jo, men det känns som om jag har ätit mycket. Jag åt ju frukost, sen det där som var din frukost, lunsch och middag i ett. Efter det blev det tårta. 1,5 bitar. Sen lite choklad, nötter och kyckling.

Mycket socker, vi drack ju lite dricka också. Så det är nog därför som jag känner att jag har ätit mycket. Fast nu vill jag ha en till liten chokladbit! xD

2009-06-14 @ 19:28:17
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: ida

Det blir väl hål i dina ören imorgon! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-06-14 @ 19:32:36
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0