Städdag var det tänkt.

Idag sov jag väldigt länge, det var skönt. När jag klev upp var det tänkt att jag skulle städa mitt rum. Det gjorde jag också! Jag tänkte att "det är väl bara att ta bort alla kläder som ligger på golvet så är det klart". Inte riktigt då enkelt var det.. Jag är inte klar än.. Men jag började tvätta istället för att städa och en åkte jag till stan för att träffa Emma. 

Vi åkte till erikshjälpen i bosvedjan. Jag hittade kläder till lilla Anton som jag köpte. En dress med tröja + byxa, två bodysar ett par byxor. Det vart ganska dyrt, hela 34 kr! haha det var ju jättebilligt!

Nu ska jag svida om till träningskläder, ikväll kommer nog milen..? 




Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0