Stresssssssss

Vad kallt de är ute. Jag måste ju till och med ta på mig en jacka.

Och Ida då, hon får jobba på JC idag. 
Så hon kansker missar kvällen. Eller hon kommer ju ha en kväll men inte samma som mig.


Och Jennifer då, hon ska skynda sig. Då börjar hon cama, haha. Smart tjej! 
Fast hon va ganska söt, haha. Hon sitter där i mrgonrocken och käkar soppa och macka. 


Aah, jag är bara lite stressad nu. Jag vill inte vara hemma när pappa kommer hem. Men han sa att han skulle komma hem vid ett, så då borde jag ju kunna ta det lugnt. 

Undra när jag ska äta lunch idag..? Kanske inte blir någon sådan

Men vilket konstigt inlägg.

Jag ska göra fika till ikväll när jag kommer hem från stan, det är till ikväll. Vi ska ju på en utflykt kan man kanske kalla det.
Jag, mamma och pappa. Och kanske Ida beroende på när hon får sluta jobba. Vi ska åka ganska långt. Jag undrar hur det kommer gå med mig och pappa i samma bil en längre tid. Jag ska nog bara vara tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0