Träningskvällar blir man trött!

Nu är jag trött, tack gode gud för det! 
Jag tycker inte om att jag är vaken till 2 när jag ska upp och jobba. Som jag nu har varit dom två dagar jag har jobbat. 
Så jag hoppas på att somna lite tidigare idag. Kanske innan 12? Det vore ju värsta miraklet. 

Det var en ganska slapp träning ikväll, eller ja, vi sprang inte en hel mil och det får räknas som slapp..
Jag tror att det är tack vare träningen som jag är så trött. 
Och att jag inte har druckit kaffe vid halv nio som jag gjorde igår.

En fin utsiktsbild från bryggan i helgen.

Nu ska jag gå och drömma om att göra internfakturor, det var så roligt! Som tur är har jag en hel hög kvar!

Kommentarer
Postat av: ida

HAha! Du lär ju hamna där du.. :P

2009-06-24 @ 12:24:25
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0