Beroende

Oj, nu var det längesen. Jag som tyckte jag höll i det här så bra! Men då blev det sportlov och jag blev av med mitt beroende, om man nu kan kalla det beroende efter tre inlägg?

Men nu har jag tänkt att bli beroende igen!

En sak är ganska intressant, jag har haft 1-2 läsare om dagen även fast jag inte har bloggat något, kan det vara Ida W kanske?

Denna veckan har det varit provträningar på Innebandyn. Det är roligt att se nya människor, även fast det inte var så många som kom. Förra veckan hade vi spelarmöte, då berättade Erik vilka som skulle komma och provträna. Inte ens hälften av dem kom. Men det var roligt ändå, det har varit ganska skönt att träna lite, jag har ju inte tränat så mycket på sista tiden. Jag var inte alls sugen på innebandy i tisdags, men när jag väl stod där med klubban i händerna och sköt var det helt okej, faktum är att jag längtade lite till serien drar igång igen. En till rolig grej är att jag har spelat med Emma båda träningarna i veckan. Det har funkat bra! Det är så lätt att spela med Emma, för hon rör sig så bra. Det är bara för mig att försöka leverera passningar så bra som möjligt så hon kan skjuta.


Imorgon ska jag skriva om E.M.D, de var på Birsta idag och sjung. Självklart stod jag längst fram!

Nu ska jag försöka sova.
-Då ska man inte lyssna på musik som Visit To Vienna. 

Kommentarer
Postat av: ida

2009-03-29 @ 10:59:14
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: ida

nej, nej. Inte Visit to Vienna! Då kommer man bara på sig själv vad ful man såg ut med den stampande foten!!!!

2009-03-29 @ 11:00:36
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0