1 maj

Idag är det fredag och röd dag.
Det är mysigt att vara hemma med hela familjen en fredag.

Idag händer nog inte så mycket. Ska åka till Emma och hämta mina grejer jag lämnade där igår.
Jag och syrran kanske tänkte ta en sen lunch på stan i efermiddag. På Barista kanske?

Men nu sa pappa att vi skulle göra kycklingsallad här hemma!? Då kommer våran lunch, som jag och IdaW vill äta på stan, bli överflödig. Vi kanske får ta det imorgon istället. Vi som ville sitta på uteserveringen.. Men vi kan ju sitta på altanen och låtsas att vi är någon annanstans!

Nu ska ja tydligen hjälpa pappa med kycklingsalladen..

Kycklingsallad är så gott!

Bild från recept.nu




Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

Namn, nam! :D

2009-05-01 @ 12:30:43
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0