Basens svarta don..

Basens svarta don.. sen då?
Dikter är inte min grej. 

Särskilt inte när jag är hungrig och irriterad. Det var ju ingen bra mat på skolan idag, så jag och fjålli skulle äta lunch eter att jag har slutat. Men jag fick ett sms av hon nu där hon skrev ungefär "Jag äter nu, vi ställde väl in lunchandet?" Just nu är jag så irriterad så alll min energi som borde gå till att skriva några fjantiga dåliga dikter går till att vara arg och vill bara skrika. 


För övrigt så kommer jag gå in i väggen, bli utbränd, läggas in på psyk inom de närmsta veckorna. Jag bryts ner lite mer för varje dag som går. Jag har så ont i magen. 
Jag ska stänga av all kontakt med omvärlden i helgen, ingen tv, inget internet och ingen telefon. Hur ska det gå? 
Jag måste ju blogga.




Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: Pius

Linda hör av dig om du är ledsen. Vill inte att du ska gå och ha ont i magen. Kram mamma

2009-05-20 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0