Det är inte en vanlig dag idag.

Även fast man kanske kan tror det, eftersom när jag och Fjålli kom hem så spelade pappa sin dansbansdmusik som han alltid gör på fredagar...

MEN, nu är ju detta inte en vanlig fredag..

Jag har haft minb sista lektion på gymnasiet!!!!
Ida har haft sin tandsällning i tre år, HAHA
Och kanske det bästa, Anton kom idag! Välkommen till världen, hihi

Jag kan inte sluta tänka på lillen. 
Eller jo, ett tag slutade jag tänka på han för jag fick ett sms av sanna om det där projektarbetet... 


IdaD ska käka middag här ikväll, trevligt! Vi får se vad vi hittar på!? 




Follow liindawestiin


Kommentarer
Postat av: Grannen jennifer,

Aaheej , det blev ju jag mee lite kubb spel ååo massa snack sen hem dåe höhö::)

2009-05-30 @ 22:59:25
Postat av: ida

svar; Jaa, jag var vaken till 3 till och med! Klockan 2 märkte jag och Jennifer att det började bli ljust igen...

2009-05-31 @ 14:59:11
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0