En anledning till att gråta..?

Tusan vilket jäkla säsongsavslut.
Jag snackar så klart om One Tree Hill, jag har just gråtit mig genom hela avsnittet. Helt sjukt bra. Jag vill bara se det igen och igen och igen och igen. 
Men jag har svårt att tro att det blir fler säsonger. Jag förstår liksom inte vad som ska hända nu. För nu är det inget förhållande som får förstöras. Det finns liksom inget mer att hitta på. Det skulle vara om någon skulle vara otrogen eller börja knarka eller något liknande, men allt det där har ju redan varit. 
Det är lite sorgligt att jag inte ska få känna den där spänningen jag känner precis innan jag ska se ett nytt avsnitt igen. Det är ungefär samma känsla som Peyton känner när hon hör ny musik. 
Eller som hon säger i första säsongen:
"Like when you see a great band live, for the first time. 
Nobody saying it but everybody thinkings it, we got something to believe in again"
(lite osäker på stavning och sånt där men what ever. Och det kanske inte hänger ihop med resten av texten, och känslorna, men jag ville bara skriva ett citat, haha. )

Aah, du kanske inte hänger med om du inte har kollar på One Tree Hill, men jaja.


ååh värsta bra. Nu är det bara att vänta på att säsong 6 kommer ut på dvd. Jag vill ha den NU! 

Nathan made it to the NBA!




Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0