Försäsongen är igång

Nu är försäsongen igång och jag ville kräkas på första träningen. Men nu har kräkskänslan gått övet så nu sitter jag här och hostar istället, som jag alltid gör efter träning. Men det känns ändå bra att det är igång. 
I år ska jag bli vuxen och i det ingår att vara seriös med träningen. 
Jag har en bild i huvudet om hur mina dagar ska se ut. Jag föreställer mig att det ska vara sol och blå himmel, långa varma sommarkvällar, samtidigt som jag är duktig liksom. Äh jag orkar inte förklara så noga.
Jag ska kliva upp tidigt på morgonen och vara i tid till jobbet, så jag är före flextiden. Vara jätteduktig på jobbet så kanske jag får vikariat till hösten. Det vore kanon! 

Nu blev jag värsta sugen på ett kvällsdopp. Och inte blir det bättre av att jag sitter här och ser massa vatten. Jag längtar till det är sommar. 

Nu ska jag till Tree Hill igen..!





Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill också bada! Speciellt efter träningen. Men i augusti blir det dopp någonstans i havet ;)

2009-05-24 @ 22:42:19
URL: http://idafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0