Gymnasiet, tre bortkastade år?

Så värdelöst det är men gymnasiet alltså. Man har bara lallat-på i tre år. Inte gjort något som jag finner vettigt. 
Jag anser att jag inte lärt mig något av värde, inget som är något att ha.
Nu sitter jag och försöker pussla ihop en projekrapport till ett projekt som vi inte ens har fått en handledare till.
Och nu säger min mentor att jag kanske inte får godkän i kursen för att dom inte har något material från mig. Men halllå!? Jag har ju inte haft någon att skicka till!
Gymnasiet suger. Så värelöst. 
Eller så är det bara Natur och Västermalm som är sämst.

Om jag hade valt linje idag hade jag valt den linjen som syrran går, Handelsprogrammet Trainee. Men då hade jag inte blivit något som jag vill vara, men jag hade ju iaf blivit något. Nu blir jag ingenting.
Nu när jag fortsätter efter gymnasiet kommer jag måste börja om från början. Lära mig allt igen, eller lära mig Allt, rättare sagt, för jag har ju inte lärt mig något de senaste tre åren. 

Gymnasiet är värdelöst.



Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0