Hemtar

Ida spelade träningsmatch förut, medans hon spelade så var jag på barista och försökte räkna lite matte, det gick inte så bra. Men jag ska gå till barista fler gånger den tiden på dygnet!

Jag tror jag ska gå och lägga mig snart. Är så trött. Men jag vet att jag inte kommer somna för tolv ändå. Eller ikväll kanske är ett undantag? Jag vill iallafall se Scrubs, kvart i elva tror jag att det börjar ikväll!? Det är ju olika tider varje dag!?


Jag har tänkt på en sak, varför stavas hämta med ä? Det borde stavas med e, hemta. Hem ta, för om man hämtar någon så hem tar man den människan, eller vad det nu är man hämtar. Man tar med sig de hem. Hem ta. HEMTA. Fattar du? Jag ska börja skriva med e! "Jag hemtar dig nu." eller kanske "Jag dig hem tar." Haha!

Jag borde försöka räkna lite mer matte, men det är så svårt. Jag saknar matte A.




Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

Nu har jag lest din blogg! :D Kul där! Du gillar att mixa och matcha med ord! :P

2009-05-12 @ 22:26:44
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0