Idag är en bra dag..

.. trots att precis allt i skolan ska vara klart idag. Men jag är så glad!

Jag skickade ett grattis-sms till Emma. Jag har fått svar! Hon skrev 
"Tusen tack. 
Just nu känns det som om jag har blivit överkörd av något stort och tungt.. har inte riktigt fattat än, allt gick så fort.. Många kramar"

Jag längtar så att jag håller på att dö, jag vill se han nu! Men jag får nog vänta ett tag. Några dagar iallfall, eller hur länge måste man vänta? Dom är ju just nu på barnsjukhuset eftersom han är så liten. Då får man inte hälsa på ju. Och tänk Titti och Ulf, Titti jobbar hela helgen och Ulf är borta. Om det kryper såhär i mig, hur ska det då krypa i dom!? 

Ååh, Jag är så glad idag!




Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: Ida

Åååååååååååh bebis :D :D

2009-05-29 @ 10:37:44
URL: http://idafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0