Jag kan vara bra på att ljuga, ibland.

Tur att klockan bara är tolv, för jag har många timmar kvar framför datorn..!

Jag har ungefär tre olika grejer att göra och jag vet inte vad jag ska börja med.. Vilken av grejerna som jag ska prioitera först. Men det är väl bara att ta en och sen nästa liksom, jag ska försöka att inte fundera så mycket. Jag har iaf lyckats ljuga ihop fem sidor loggbok! Stolt, det är jag.

Men nu börjar tröttheten att krypa sig på. Och inte är det någon som vill underhålla mig så jag håller mig vaken. Nej, för du ska sova för att du ska jobba imorgon. 
Tur att Ida hjälper mig att hålla mig vaken. Vi ska hitta på något imorgon, Kul! Det var längesen vi gjorde det. Sist vi umgicks var nedvarvnings-kilometern på träningen i söndags. Det är för dåligt..! 

En grej som också är bra och håller mig vaken är att det nästa inte blir mörkt ute nu! Då kan jag ju kanske lura mig själv och tro att det inte är natt fast det är det. Men nu ska jag tillbaka till allt ljugande..




Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0