Jäkla H&M

Läs Idas kommentaren på mitt förra inlägg om H&M!
Ida har ALDRIG fått betala medlemsavgift i H&M club. Varför ska då jag göra det?
Nu är jag sur på H&M och funderar på att bojkotta.. Eller kanske inte, jag skulle nog inte klara av att bojkotta H&M.
Men sur , det är jag.


Nu sitter jag hos Laajanens. Jag har fått middag här, grillad kyckling med sallad, gott!
Nu spelas det Winnerbäck. Det fattas bara sol och lite värme så skulle allt vara perfekt!


Ojoj, nu måste jag springa och kissa..





Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan ju vara så att mamma betalat utan min vetskap också... :P Vuxet va?

2009-05-22 @ 12:16:32
URL: http://idafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0