Måndag, ett sånt-där tråkigt lååångt inlägg.

Idag är det måndag. Det är inte direkt den roligaste dagen på veckan. Men man kan tänka att det är onsdag. För på onsdag kan man tänka att det är fredag! 

Min dag började med att mamma kom in och väkte mig halv 8 coh frågade om jag kunde skjutsa hon. Ja sa jag, för då får jag ju ha bilen hela dagen! Efter 10 minuter hör jag henne skrikandes, Linda! Jag sitter i bilen och väntar! 
Då hade jag inte klivit upp än. Men då steg jag upp, tog på min mjukisar och en tröja och satte mig i bilen halvsovandes och körde iväg till stan, livsfarligt egentligen! 
När jag kom hem la jag mig och sov lite i soffan. Jag vaknade till när ida klev upp vid halv nio. Men sov till nio. 
Ida kokade ägg åt oss, så när jag vaknade på riktigt behövde jag bara sätta mig upp och skala äggen dutta på lite majonäs och käka. När jag hade käkat klart hoppade jag in i duschen. Sen skjutsade jag ida till birsta. Hon praktiserar ju på JC måndagar och tisdagar. Jag spenderade en timme där. Jag fick mitt kaffe och åkte sedan hem. Och nu sitter jag här, funderar på vad jag ska käka till lunch. Fick ett sms av Emma, hon skrev att hon klarade teorin. Så vi kanske ska fira med lunch på stan? Men jag har ju inga pengar, hon får fira så kan jag titta på!

Nej, nu måste jag ut och flytta på bilen om jag vill komma ut från gården. Dom gräver nämligen på våran väg så snart kan man inte ta sig ut från huset!




Follow liindawestiin
 

Kommentarer
Postat av: lindaaa

varför kommer inte dom nya inläggen?

2009-05-18 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0