Mina snygga, långa, naglar

Man ska väl inte dra bort nagellacket? Men det går ju inte att låta bli när det börjar lossna lite i kanterna. 
Nu har jag inte mycket kvar på mitt högra lillfinger. 
Jag måste göra om naglarna idag, eller iallafall ta bort allt nagellack. Då med nagellacksborttagning.

Jag funderar på om jag ska fortsätta med frans manikyr eller om jag ska köra enfärgat?
Jag har ett problem också, eller en grej som jag tänker på. Ska jag ha enfärgat eller fransk på stdenten? Fransk är ju sjukt snyggt men det kan även vara fint med ett ljusrosa nagellack. Åh, eller kanske lila på studenten!?

Lila är så snyggt!





Follow liindawestiin


Kommentarer
Postat av: ida

Sant där. Det blir ett svårt beslut... Jag tänkte det röda som jag har men det skulle nog vara snyggare med lila på studenten! :)

2009-05-13 @ 18:22:29
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0