Nu så..!

Nu så har jag fixat naglarna, det blev att jag målade dem också. Jag tycker att det ser så tråkigt ut om dom är helt neutrala iallafall nu när jag är van vid att ha fina naglar. Hur som helst så blev det enfärgat, lila med lite mörkrött i. Det är kanske lite höstigt men det struntar jag i för det blev jättefint! 

Jag läste just Nicoles blogg, haha. Hon är ganska rolig den tjejen. Synd att vi inte träffas så ofta. 


Jag tänkte på en sak idag på bussen när jag var på väg till skolan och lyssnade på Mando Diao. 
Har jag slutat lysa? Alltid när jag var yngre fick jag höra kommentarer som  "Det lyser så om dig!" och "Du lyser upp hela rummet!". 
På äldre dagar har jag inte fått några sådana kommentarer och därör undrar jag. 
Har jag slutat lysa? 




Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0