Nu var det nära ett slut.

Ikväll har jag varit med om en nära döden upplevelse. Mamma ville slå hjäl mig när jag drog ut sladden ur datorn och jag hade glömt att batteriet inte satt i. Jag hade skrivit jättelångt, eller en sida, på en skoluppgift och den va nästan klar. Mamma hjälpte mig. Iallafall så när datorn blev svart skrek jag bara rakt ut, NEEEJ, den dog! Mamma fick värsta svarta blicken och helt sammanbiten sa hon, Jag hoppas du har sparat, annars slår jag dig. 
Vilken tur jag att jag hade sparat!

Vi har haft pluggstuga här ikväll. Hela familjen har varit involverade. Till och med pappa, han hjälpte mig med min uppgift om finanskrisen. Han kan ju nästan allt om det där. Så jag behövde inte läsa något, jag bara frågade han vad jag skulle skriva. Det var kanon, tyckte jag. Det värsta som finns är att läsa. Ännu värre när man är tvingad till det. 

Nu ska jag skriva det sista på min historia uppgift om finanskrisen...
Eller ska jag kanske sova istället, så kan jag skriva imorgon innan mösspåtagningen..?






Follow liindawestiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0