På kommunhuset..

Nu sitter jag på mammas jobb och pluggar religion. Buddhismen. Tråkigt! Men jag har prov imorgon så.

Jag tänkte att jag skulle gå hit och plugga för här finns det inget som kan distrahera.. Ack så fel jag hade. Men det finns ju iallafall ingen tv här. Och det är synd det, för klockan fyra är det ju hockey. Men matchen betyder inget så det är väl inget att se?

På onsdag har jag projektredovisning, så ikväll ska vi göra klart allt och bestämma vem som ska säga vad och så. Hoppas det blir bra! Men det blir det nog, vi har ju ofrat våra själar för detta. Kanske inte, men nästan iallafall!

Oh, nu fick jag sms, undra från vem!?
Det var från Kungen Ida. Hon ska belöna sig med något! Kul för henne, jag vill också få en belöning, men jag har inte råd med sådant.

Jag kom på idag när jag gick till bussen att det var länge sen jag bloggade med bilder. Men jag har varit så slarvig senaste veckan och glömt kameran hemma hela tiden. Men det ska det bli ändring på, Skärpning!

Men nu måste jag sätta mig och plugga igen, innan mamma kommer tillbaka och ser att jag redan har tagit en paus..


Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0