Privatdetektiviri

Jag är duktig på att få fram information om människor. Jätteduktig faktiskt!

Och nu har jag en ny utmaning. 
En som jobbade på ett ställe en gång. 

Nu är det riktigt svårt.
Jag har bara ett utseende och ett yrke. Inte ens ett namn! 
Men jag ska klara det! För jag är bästa privatdektitiven!

Än så länge har jag inte kommit någon stans. 

Jag tror, nästan säker, på att människan är äldre. Kanske fyra-fem år, så det är väl inte så stor
mening att kolla bilddagboken. Det får bli facebook. Men det är så svårt där...



Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: ida

Jasså, vem är det nu då som du kikar på?

2009-05-06 @ 10:16:44
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0