SådärJa

Så, nu har jag bytt box. Från första säsongen till andra. Första säsongen tog lite längre tid än väntat... Jag tänker inte berätta hur länge jag var vaken inatt. 
Men jag kan avslöja att jag såg lite på sista perioden av Detroit-Chicago när jag stängde av OTH. Sändningen slutade 05.00 eller 06.00, men jag somnade faktiskt före.  


Jag har kommit på att jag vill ha en polaroid kamera, hur coolt är inte det? Man bara, Klick och sen kommer bilden ut. Jag ska göra lite undersökningar om hur mycket en kostar. Den är säkert jättedyr..?


Nu ska jag tillbaka till Tree Hill och hälsa på Lucas, Peyton och alla andra. 





Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: Ida

Har inte du mkt skola ? ;) Läste i nåt inlägg tror jag att du skulle låsa in dig i helgen för de :O

2009-05-23 @ 19:30:06
URL: http://idafem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0