Söndag.

Nu är det söndag iaf! Ångestladdat, eller vadå? Det känns som om jag har haft sommarlov ju..

Igår var jag och Emma ut, vi va på BK, det var ingen höjadare. Absolut inget folk ute. Eller det var ju folk där, men så glest. Man kunde röra sig som man ville. 

Idag är min plan att jag ska plugga mellan 12 och 16. 
Det är ju redan rubbat..
Klockan 16 är det hockey, Sverige-Schweiz. Så jag vill vara klar med pluggandet innan.
Om jag inte är det, får jag lösa det då.
Om Sverige vinner ska jag fira med att städa lite inne på mitt rum.
Om Sverige förlorar ska jag straffa mid med att städa lite på mitt rum.

Men nu är det frukost, eller lunch..?  Något sådant iaf.

Vaknar man klockan 12 och ändå bara sovit 7 timmar, då är det något som är fel..



Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0