"There is only one Tree Hill"

Jag borde ligga i sängen för länge sen. Men vad är det för mening att gå och lägga sig om man ändå inte somnar innan tolv? Nu ligger jag iallafall i sängen. Ska titta på Scrubs innan jag släcker.

Jag fick de fem sista avsnitten på One Tree Hill säsong 6 idag av Emma. Kanon! Eller jag tror att det är dom sista? Jag vet inte, det kanske kommer fler. Men det brukar ju vara 22-24 avsnitt och nu har jag ända till 23. Emma sa också att det var ett typiskt sista avsnitt. Det är lite tråkigt, men nu är det bara att vänta till säsong 6 kommer ut på dvd-box. Då ska jag köpa den, för jag och syrran har alla säsongerna, 1-5. Den emte boxen är snyggast, för den är lila! 

"There is only one Tree Hill" 
Jag älskar det citatet. Det är Karen som säger det till Lucas i säsong ett eller två.
Jag tror att det ä i slutet av säsong ett när Lucas säger att han vill flytta, eller så är det i slutet av säsong två som han vill flytta!?
Jag är lite osäker där faktiskt, dåligt av mig!

Nu har Scrubs börjat, så nu ska jag kolla på det och lösa lite Suduko, eller Sudoko?  Nä, Suduko är det va?



Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0