Tre timmar, och One Tree Hill

Om någon skulle fråga mig nu vad klockan är, om jag skulle gissa alltså, då skulle jag gissa på ungefär 23. Men den är 02.08, nej! 02.09.

Jag är alltså tre timmar efter på dygnet. Och nu ska jag kolla några avsnitt på One Tree Hill.

Jag fick sista avsnittet på säsong 6 av Emma idag! Hon ville att vi skulle kolla på det tillsammans, men jag sa nej. Jag vill vara själv när jag kollar på One Tree Hill, iallfall nya avsnitt som jag inte har sett, så jag kan gråta hur mycket jag vill! 
Det var alltså inte, som jag trodde, avsnitt 23 som var sista avsnittet på säsong 6 utan avsnitt 24. Så nu håller jag på att förbereda mig mentalt för att se avsnittet. Jag vill se det nu, men ändå inte. Jag ska kanske se på det imorgon kväll som belöning, om jag har varit duktigt vill säga! 
Men jag kommer nog se det ändå...

Nu ska jag fokusera på säsong 1, avsnitt 15.
02.21





Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0