Två mailadresser..?

Nu har jag två stycken mailadresser. Två stycken med varsit seriöst namn, så den stora frågan. 
Vilken ska jag använda? Det här kommer bli jättesvårt. Jag kommer ju aldrig ha stenkoll på båda.

Åh, hur kunde det bli såhär?
Förmodligen för att när jag skaffade den nyaste insåg jag inte att jag kunde byta på min msn. 
Så alltså, angående min fråga i förra inlägget. Man kunde byta mailadress på sin msn och jag klarade det! 
Så därför har jag alltså två mailadresser nu. Undra om jag ska ha en till alla reklammail? Det kanske är smart? Eller?

Jag ska sova på saken nu iallafall. Och kolla Scrubs, jag tror att det börjar om 20. Det är ju perfekt! För det är ungefär så lång tid det tar för mig att ta mig till sängen från det att jag har bestämt mig för att sova.




Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0