Vad ska jag göra ikväll..?

Vad ska jag göra ikväll? 
Alla bara har lämnat mig. Nej, riktigt så illa är det inte. 
Men jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra.

Igår fick jag ett erbjudande av IdaD, hon frågade om jag ville följa med på bilbingo. Men jag sa att jag inte hade tid. Så nu undrar jag vad det var jag skulle göra eftersom jag inte hade tid? Jag kanske trodde att jag skulle vara duktig. 

Ikväll är det ju studentfest också. Jag ska inte gå. Vad tråkig jag är, men ingen av dom jag umgås med ska ut. 


Just nu ser det ut som om det blir One Tree Hill maraton ikväll, och förmodligen hela natten. Undra hur långt jag kommer? Långt in på säsong två alla gånger.

Nu åskar det också. Läskigt! Då kanske jag inte kan kolla på One Tree Hill? Eller!? 
Det måste sluta åska!!


Nu ska jag zappa lite, käka nötter, mörkchoklad och dricka bubbelvatten. Får se hur länge jag vågar ha tvn på!?






Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0