Vart är alla bilder

Vart är bilderna?
Jag skrollade just ner på min egen blogg och jag tänkte, Gud vart är bilderna? Det ser så tråkigt ut med bara massa text. Jag måste bli duktig och ha med mig kameran över allt i fortsättningen.

Imorgon ska jag ha med den iallafall, för då är det mösspåtagning. Wiie. 
Nu har jag bara två skoldagar kvar. Det är ju sjukt. Jag behöver inte vara i någon skola mer i hela mitt liv, om jag inte vill.
Men det vill jag ju tydligen..?

En annan grej jag vill göra är att åka till USA. Emma som går i min klass ska åka dit och vara barnflicka ett år. Efter det året får hon en månads semester i USA. Hon sa att jag och några andra av hennes vänner ska komma över och luffa runt i USA under den månaden. Hur coolt är inte det? Dock är det mer än ett år till dess, det är ju lite tråkigt.



Jag älskar att vara på denna plats. 





Follow liindawestiin

Kommentarer
Postat av: sara

sv ; heej, du har också en grymt fin blogg! ååh mina favoritfärger är typ grön å lila (:



Lila e också asfint ihii :)

2009-05-27 @ 17:26:55
URL: http://myselfsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0