Vill du följa med på O´Learys?

Jag är trött ida också. Undra om jag håller på att bli sjuk?

Ikväll är det hockey. Jag vill se matchen på O´Lerays, men det är ingen som vill eller har tid att gå dit med mig. 
Ingen av dom jag har frågat iaf. Men jag kanske kan ragga någon? Hoppas!
Jag orkar inte sitta hemma hela kvällen och jag tycker inte att det är något bra väder för att ta sig ut och träna.


Jag skulle ju springa igår under tiden IdaW hade träning, men så blev inte fallet.
Jag yrade runt i stan istället, det var ganska mycket folk i rörelse. 

Nu ska jag tugga ett tuggummi och ragga någon som vill följa med mig på O´Learys.




Follow liindawestiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0