Glass!

Jag åkte och köpte glass förut. Jag åt bara några skedar sen la jag ner den i frysen.
Jag sparar den till imorgon!


Nu har jag just kommit hem från birsta, jag skjutsade Lålli för hon ska jobba ikväll.
Så jag passade på att spendera lite pengar också.
Ett par coola leggings och ett leggings-linne.
Sen tog jag ut 2000 kr också som jag ska lägga undan.
Jag spara pengarna mycket bättre om jag har dom löst i stora sedlar.
Om jag inte har dom i plånboken vill säga..

Nu ska jag kanske laga mig någon middag..?
Jag får äta alldeles själv idag, mamma och pappa äter ute och Lålli jobbar ju.
Mamma och Pappa ska på hockeyn också. Roligt för dom... Ännu roligare för dom är att dom fick biljetterna..

Pappa vågade inte säga till mig vad dom skulle göra, han trodde jag skulle bli sur, haha.
Det är jag kanske också, lite iallafall.

Men jag har ju träning. Så det finns inget att fundera på.

Kommentarer
Postat av: ida

svar; Jamen det är väl klart att du tcyker det! :P hahahaha Men blir det Birsta idag eller?! :D:D

2009-10-02 @ 12:47:03
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0